zondag 30 maart 2008

Wij tegen de wereld

Het is
Wij tegen de wereld.

1-0 als we praten
2-0 als we zingen
3-0 als we zoenen

Het is wij tegen een onbeheerste groep mensen,
die radeloos en ongedreven zweven langs de rand.
Het is wij tegen de wereld,
Dus we zijn aan goede hand.

4-0 als we lachen
5-0 als we schreeuwen
6-0 als we de aandacht krijgen.

Het is wij
Tegen de wereld.

1-1 als je weg kijkt
2-2 als je weg draait
3-3 als je weg loopt
4-4 als je weg gaat
5-5 als je weg blijft
6-6 als je weg kwijnt.
Het is wij tegen de wereld
en ik zit aan de kant.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallooo Aylaaaa!
Ik ga je blog lezen, jeajjj

Anoniem zei

Gewoon doen!
Ik ben ook absoluut ontevreden met de ineens groene kleur van mijn log, maar ach ik laat het er even bij...
de juiste kleur komt vanzelf, op een dag. en de wereld, laat maar kommen!